ביובית בחדרה | ביובית מסביב לשעון

חברת "ביובית מסביב לשעון" מספקת שירותי ביובית בחדרה לציבור גדול של לקוחות המגיע מתחומים שונים. יש פרטיים, עסקיים, ציבוריים, מוסדיים ואחרים. ניתן למצוא שירותים הניתנים בדחיפות עקב מצוקת הלקוחות וכאלו הם, לדוגמה, איתור ופתיחת סתימות הגורמות להצפות בחצרות ובבתים. הן נוצרות עקב הצטברות שורשים וגופים זרים אחרים המונעת זרימת מי השופכין וגורמת לגלישתם אל מעבר למכסי בריכות הביוב או לאסלות. מערכת הביוב בנויה בצורה פשוטה למדי. המים מהמבנה מוזרמים לבריכות ביוב פתוחות. בחצר גדולה יש מספר כאלו המחוברות ביניהן בצינורות סגורים בעלי קוטר רחב למדי המסוגל להזרים שפכים. יחד עם זאת, הצטברות שורשים גדולה מדי יחד עם גופים זרים דוגמת: גלילי ניירות טואלט, פלסטיקים של סבוני אסלה  הנוהגים להניח על קצה האסלה, תחבושות היגייניות ועוד יוצרים את הפקק. אי אפשר להשתמש במערכת עד לפתיחת הסתימה. הריחות קשים והחיידקים שבשלוליות מסוכנים לבריאות.

צוות של החברה חייב לפתור את הבעיה בהקדם. ראשית, עליו לשאוב את המים ועושה זאת על ידי מערכת השאיבה של הביובית. זוהי אחת מהמערכות הקיימות עליה. השנייה היא מערכת להזרמת מים בלחץ. לאחר מכן, מנסים לגלות את מיקומה וניתן לעשות זאת בשתי דרכים. האחת היא על ידי החדרת מצלמת סיב אופטי המצלמת את הקו עד למקום הסתימה ומשדרת את הצילומים לפענוח על צג של המפעיל. דרך אחרת, היא על ידי החדרת מוטות מיוחדים המוברגים אלו לאלו עד כדי יצירת מוט ארוך. בקצה הראשון שבהם יש קפיץ הנתקל בסתימה. ניתן לסובבו ולכרוך סביבו קבוצת שורשים ולמשוך כדי לתלשם. כך, שוב ושוב ובמידת האפשר עד לפתיחת הסתימה. במקרים בהם הדבר לא מצליח, מכניסים את הביובית לפעולה.

שירותי ביובית מקצועיים מענה 24 שעות ביממה

שירותי ביובית בחדרה 24 שעות

ביובית היא למעשה, רכב כבד דוגמת משאית קלה או כבדה ואפילו טנדר ענק. על כל אחת מותקן מיכל לאגירות נוזלים שאליו נשאבים הנוזלים. לאחר שאיבת הנוזלים מכנסים לפעולה את המערכת להזרקת מים בלחץ. בקצה  הצינור הארוך יש דיזה מיוחדות המייצרת סילון מים דק. עוצמת המים מסוגלת לחתוך את השורשים ואף את הגזעים, פלסטיק, קרטונים וניירת, ובעצם, את כל הגופים הזרים החודרים פנימה. כל תכולת הסתימה מתפוררת ומוזרמת קדימה אל מערכת הביוב האזורית. ממשיכים להפעיל את המערכת ומקלפים כל סוג של לכלוך הנדבק לדפנות ולקרקעית. כך, עד לניקוי סופי. ניתן להוסיף ולשפוך חומרים קוטלי עשבים עד לקבלת צינור נקי לגמרי. החומרים אף משהים את הצטברות השורשים בהמשך. כאן מסתיימת עבודת הביובית, ועתה ניתן לצלם בצורה ברורה יותר את הקו כדי לגלות את המקומות בהם חדרו הסדקים למערכת. ניתן לקבל תמונת מצב טובה ולקבל החלטה לתיקונה או לשיקומה הכללי.

ביוביות מגיעות בגדלים שונים. ההבדלים הם במפרט, בגודל המיכל, בטכנולוגיה, בתפוקת העבודה וכדומה. ניתן למצוא גדולות על שלדות משאיות חזקות המסוגלות להגיע לשטחים פתוחים ועירוניים. יש נמוכות המסוגלות לנסוע בחניונים מקורים ו/או במבנים נמוכי קומה ועוד. כל אחת בנויה למלא משימות בשטח אחר ועל פי זאת בוחרים את המתאימה ביותר לתפעול. חברת "ביובית מסביב לשעון" מספקת שירותי ביובית בחדרה אחרים. היא שואבת בורות ספיגה, בורות שומניים במפעלי כימייה ואחרים, שואבת מי תהום מחניונים נמוכים, ממרתפים, ממחסנים תת קרקעיים וממבנים נמוכים אחרים. השירותים מתוזמנים בהתאם לדחיפות או על פי הזמנות מסודרות. שאיבת מים היא, לרוב, עבודה דחופה. השירות הניתן הוא לאורך כל השנה ובכל שעה משעות היום כולל בלילה. מומחי החברה מייעצים לכל לקוח ומספקים את השירות במסירות ובמקצועיות רבה.

**במקרה שאתם זקוקים לבעל מקצוע נוסף כמו טכנאי מזגנים אנו ממליצים על פיקס קור טכנאי מזגנים מוסמך.

לקוחות ממליצים

דוד מנתניה

הגיעו אחרי חצי שעה בלבד השירות היה מעולה והמחיר היה בהחלט לא יקר. מומלץ מאוד.

דוד

נתניה

שמרו איתנו על קשר