ביובית בתל אביב | ביובית מסביב לשעון

חברת "ביובית מסביב לשעון" מספקת שירותי ביובית בתל אביב ללקוחות רבים בעיר ובכל גוש דן. השירותים מיועדים ללקוחות פרטיים, לעסקים, למוסדות ציבור, ובעצם, לכל מי שנזקק להם. מבין השירותים הללו ניתן למצוא דחופים שאחד מהם הוא איתור ופתיחת סתימות בביוב. הסיבה לדחיפות היא כי מדובר בבעיה שמשביתה את כל מערכת האינסטלציה בעת שהמים אינם מצליחים לזרום במערכת הביוב החיצונית. סתימה כזאת גורמת למים לעלות על גדותיהם ולפרוץ מבעד למכסי הבריכות ו/או מבעת לאסלות עצמן. השלוליות הנוצרות מצחינות ומכילות חיידקים היכולים לגרום נזק לבריאות הגרים במקום. מערכת הביוב  בחצר בנויה מבריכות אשר מחוברות ביניהן בצנרת סגורה המותקנת בעומק ומכוסה באדמה. הסתימות נגרמות מחדירת שורשים דרך סדקים קיימים ו/או מגופי זרים אשר חודרים דרך האסלות. השורשים הם, לרוב, שורשי עצים ושיחים, ואילו הגופים הזרים הם תחבושות היגייניות, גלילי ניירות טואלט, מיכלי פלסטיק של סבוני אסלה ועוד.

צוות עם ביובית בתל אביב מגיע לאתר, וראשית, מתחיל לשאוב את הנוזלים המציפים את המערכת. לאחר הריקון המוחלט שלהם הוא מנסה לאתר את הסתימה. ניתן לעשות זאת בשתי דרכים. האחת על ידי החדרת מוטות מיוחדים המוברגים אלו לאלו עד כדי יצירת מוט ארוך. בקצהו יש קפיץ וכאשר הוא נתקל בשורשים ניתן לסובב אותו. השורשים נלפתים סביבו ועל ידי משיכה חזקה קבוצה מהם משתחררת. כך שוב ושוב. אלא שקשה מאוד לשחרר סתימה מורכבת אשר בה גם גופים זרים, ואז משתמשים בביובית אשר מסוגלת לבצע עבודה זאת בקלות ומשימות חשובות נוספות באותה קריאת שירות. דרך אחרת לזיהוי סתימה היא על ידי החדרת מצלמת סיב אופטי המצלמת ושולחת תמונות אל צג המצוי בידי המפעיל. כך, הוא יכול לראות את הסתימה ולתכנן פתיחתה.

שירותי ביובית מקצועיים מענה 24 שעות ביממה

שירותי ביובית בתל אביב 24 שעות

ביובית היא כלי רכב כבד, משאית קלה או כבדה, ולעיתים טנדר רחב מימדים. על כל רכב יש מיכל לאגירת נוזלים ובנוסף, שתי מערכות. האחת, מערכת להזרקת מים בלחץ והשנייה, מערכת לשאיבת נוזלים. את הסתימה פותחים באמצעות הצינור להזרקת מים. בקצהו יש דיזה מיוחדת אשר יוצרת סילון מים דק ובעל עוצמה. הוא מסוגל לחתוך שורשים, פלסטיק, נייר וקרטונים ועל ידי כך לשחרר את כל הסתימה. תוכנה מוזרם הלאה אל מערכת הביוב האזורית. עתה ממשיכים להזרים מים בלחץ המסוגלים לקלף לכלוך הדבוק לקרקעית ולדפנות הצנרת, וכך, מרוויחים ניקוין מושלם. ניתן לשפוך גם חומרים קוטלי עשבים להשלמת העבודה. כאשר כל הקו נקי ניתן לצלמו בצורה איכותית ומבוקרת ולזהות את הסדקים והשברים הקיימים. עתה ניתן להחליט אם לעשות תיקון מקומי או שיקום כללי. חברת "ביובית מסביב לשעון" מספקת גם שירותים אלו, ואחרים נוספים, בתחום.

ניתן למצוא מגוון ביוביות הנבדלות אלו מאלו בגודל, במפרט, הקיים, בטכנולוגיה המצויה בהן ובתפוקת העבודה שהן מסוגלות לספק. הגדולות שביניהן מתאימות לעבודה במפעלים באזורים תעשייתיים ועירוניים ועוד. הן מסוגלות לפתוח סתימות מורכבות בפרק זמן קצר יחסית. יש נמוכות הנוסעות בחניונים מקורים ובמבנים נמוכים ושם מבצעות את המשימות השונות. ביובית בתל אביב פועלת ברציפות לאורך כל השנה ובכל שעות היום כולל בלילות כדי לתת מענה הולם לתקלות מידיות וחמורות. בנוסף לפתיחת סתימות, הן שואבות מי הצפות ממרתפים, ממבנים תת קרקעיים, חניונים ועוד. כל אלו בימי גשם כאשר מערכות הניקוז מלאות ומפסיקות לתפקד. בנוסף, הן שואבות בורות שומניים במפעלים כימיים, בורות ספיגה, מים מבריכות ועוד. מומלץ לקבל שירות מחברת "ביובית מסביב לשעון" המספקת שירותי אינסטלציה מגוונים ללקוחותיה במקצועיות ובמסירות רבה.

לקוחות ממליצים

דוד מנתניה

הגיעו אחרי חצי שעה בלבד השירות היה מעולה והמחיר היה בהחלט לא יקר. מומלץ מאוד.

דוד

נתניה

שמרו איתנו על קשר