פתיחת סתימות ביוב

חברת "ביובית מסביב לשעון" מספקת שירותי שאיבת ביוב, וכן, פותחת סתימות ביוב ומספקת שירותים נוספים ללקוחות פרטיים, ציבוריים, עסקיים ואחרים. היא פועלת באזור המרכז ובאזורים אחרים בארץ. מערכת הביוב בחצר הינה מורכבת ורובה שקועה בתוך הקרקע. מה שמופיע על האדמה הם רק המכסים של בריכות הביוב. המערכת נבנית מבטון או מפלסטיק קשוח העמיד ללחצים. בכל חצר יש לפחות בריכת ביוב אחת ואלו בחצרות רחבות ידיים יש מספר כאלו. הן מחוברות ביניהן בצנרת סגורה הנמתחת בעומק ומעליה יש שכבות של אדמה. המים המשומשים מהבית ומי האסלות זורמות בה עד שמגיעים למערכת הביוב האזורית. סתימות עלולות להיווצר במערכת עקב חדירת שורשים ו/או גופים זרים אחרים. השורשים מגיעים מעצים ומשיחים גדולים ונכנסים דרך סדקים קטנים. הם מרחיבים אותם בהדרגה ומצטרפים אליהם שורשים אחרים.

הגופים הזרים יכולים להיות תחבושות היגייניות, גלילי ניירות טואלט, מיכלי פלסטיק של סבון אסלה אותם מניחים על קצה האסלה ועוד. כולם מושלכים בטעות או נשמטים פנימה ויוצרים סתימה מורכבת שיש לשחררה באמצעות ביובית. פתיחת סתימות ביוב נדרשות להתבצע בדחיפות בגלל המפגעים שהן יוצרות. המים אינם מצליחים לזרום קדימה ונאגרים במערכת. כאשר הם מתרבים הם פורצים החוצה דרך מכסי הביוב או, גרוע יותר, דרך האסלות. בחצר נוצרות שלוליות סביב הבריכות ובבית הם מציפים את חדרי השירותים ואף חודרים לחללים אחרים. המים המצחינים מכילים חיידקים העלולים לפגוע בבריאות הדיירים. במצב כזה, אין ברירה אלא להשבית את כל מערכת האינסטלציה, וזאת עד לפתיחת הסתימה. צוות עם ביובית מגיע למקום ומתחיל לשאוב את המים מהמערכת. לאחר השאיבה יש צורך לאתר את מיקום הסתימה. המים נאגרים במיכל שעליה והיא שופכת אותם באתר מורשה.

שירותי ביובית מקצועיים מענה 24 שעות ביממה

איתור וטיפול בסתימה בביוב

איתור סתימה נעשה בשתי דרכים. האחת היא על ידי החדרת מוטות מיוחדים המוברגים אלו לאלו עד כדי יצירת מוט ארוך. בקצהו מוברג קפיץ אשר נתקל בסתימה. ניתן לסובבו, וכך, נכרכים עליו שורשים. משיכה חזקה תולשת אותם. שיטה זאת טובה לסתימות קלות ולא לסתימות גדולות. דרך איתור אחרת היא באמצעות מצלמת סיב אופטי אותה מחדירים פנימה. היא מצלמת את כל הקו עד לסתימה ושולחת תמונות ממנה אל צג המצוי בידי המפעיל. כך, ניתן לראותה ולתכנן את העבודה. ביובית הינה כלי רכב שעליו מותקן מיכל ושתי מערכות מקבילות. אחת לשאיבת נוזלים ואחרת להזרקת מים בלחץ. את הסתימה משחררים באמצעות צינור מים אשר בקצהו מוברגת דיזה מיוחדת. היא מסוגלת ליצור סילון מים דק ובעל עוצמה אשר מסוגל לחתוך שורשים, גזעי עצים, פלסטיק, ניירות וקרטונים ועוד. כך מתפוררת הסתימה בהדרגה וכל תכולתה מוזרם קדימה ונעלם.

לאחר פתיחת הסתימה ממשיכים להזרים את המים בעוצמה, מקלפים מדפנות הצנרת ומהקרקעית שאריות לכלוך דבוקות ודוחפים גם אותם קדימה. ניתן גם לשפוך נוזלים קוטלי עשבים לניקיון מושלם יותר. החומרים הללו אף מעכבים התפתחות שורשים עתידית.  בשלב הזה, כאשר הצנרת נקייה מאוד, ניתן לצלם שוב את כולה כדי לקבל מידע על מצבה הכללי, כדי לזהות את הסדקים והשברים בה ועוד. כך ניתן לקבל החלטה לגבי תיקונים נדרשים, או, לחילופין, שיפוץ כללי. חברת "ביובית מסביב לשעון" מבצעת גם עבודות אלו על פי הזמנות מסודרות. שירותי ביובית נוספים בם שאיבת מי הצפות ממרתפים, מחניונים מקורים, וממבנים תת קרקעיים אחרים. גם אלו נחשבות לעבודות דחופות הנדרשות בימי גשם כאשר מערכת הניקוז במקום קורסת לא עומדת בעומס. החברה מציעה שירותיה כל השנה ומומלץ להתקשר בכל עת כדי להזמינם.

לקוחות ממליצים

דוד מנתניה

הגיעו אחרי חצי שעה בלבד השירות היה מעולה והמחיר היה בהחלט לא יקר. מומלץ מאוד.

דוד

נתניה

שמרו איתנו על קשר