החלפת צנרת ביוב

חברת "ביובית מסביב לשעון" מספקת שירותים רבים באזורים שונים במרכז ובין שירותיה החשובים ניתן למנות החלפת צנרת ביוב. מערכת הביוב בנויה משרשרת של בריכות החוברות ביניהן עם צנרת סגורה המונחת בעומק הקרקע. מעל הצנרת יש אדמה. הבריכות עצמן גבוהות ומהן יוצאות תעלות פתוחות. המים המשומשים ומי האסלות זורמים מהבית לבריכות, ומהן בצנרת עד למערכת הביוב האזורית. מרבית מערכות הביוב בנויות מבטון, אבל ניתן למצוא גם כאלו העשויות פלסטיק עבה וקשיח העמיד ללחצים גבוהים. התקנת מערכת כזאת נחשבת למורכבת למדי ונעשית בשלבים. היא נעשית בעת בניית המבנה או בעת שיפוצים נרחבים הכוללים גם החלפת צנרת ביוב. מקרים נוספים בהם נדרש שיפוץ הוא כאשר היא הרוסה חלקית ויש בה סדקים נרחבים או שברים.  כאשר הם רבים מדי אז תיקון מקומי אינו יעיל בגלל הבלאי הגדול.

מערכת ביוב עם סדקים ושברים היא צרה צרורה. נוצר מצב שבו נוצרות סתימות רבות בפרק זמן קצר בין אחת לשנייה, ובנוסף, הנוזלים והמוצקים אינם זורמים כהלכה ומציפים את הקרקע שמסביב. דרך הסדקים חודרים שורשי עצים ושיחים גדולים. כל שורש שחודר מרחיב עוד קצת את הסדק הצר, ואז מצטברים שורשים רבים בנקודה אחת. במקרים בהם מצטרפים אליהם גופים זרים, אזי הסתימה הופכת למורכבת ויש צורך להזמין שירותי ביובית. גופים זרים יכולים להיות תחבושות היגייניות, גלילי ניירות טואלט, מיכלי פלסטיק של סבוני אסלה ועוד. כולם חודרים או נשמטים דרך האסלות. במקרה והצנרת שבורה אזי חודרים גם רגבי אדמה מבעד לשברים ומעבים עוד יותר את הסתימות. המים אינם זורמים קדימה אלא פורצים דרך מכסי בריכות הביוב או דרך האסלות שבבית. נוצרות שלוליות מצחינות סביב הבריכות המכילות חיידקים היכולים לפגוע בבריאות הסובבים.

שירותי ביובית מקצועיים מענה 24 שעות ביממה

שיקום מערכת הביוב

תוצאה חמורה היא השבתת כל מערכת המים בבית מאחר ולא ניתן להשתמש בה עד לפתיחת הסתימות. כאשר התקלות הללו חוזרות ברציפות אז מבינים כי אין ברירה ויש צורך לשקם את המערכת בהקדם האפשרי. כך בהשקעה אחת חוסכים סבל עתידי והוצאות חוזרות ונשנות. ניתן לבצע החלפת צנרת ביוב בעת שהמערכת נקייה, ובין היתר, לאחר שנוצרה סתימה ונפתחה. צוות המגיע עם ביובית בעת תקלה שואב תחילה את הנוזלים מהמערכת ומסביב. לאחר מכן, הוא פועל לזיהוי מיקום הסתימה. אחת הדרכים היא על ידי החדרת מצלמת סיב אופטי פנימה המצלמת את הקו ושולחת תמונות אל צג המצוי בידי המפעיל. כך, ניתן יהיה לראות אותה ולתכנן את שחרורה. כל ביובית מכילה מערכת להזרקת מים בלחץ והיא אשר מטפלת בפתיחת הסתימה.

צינור המים היוצא מהביובית הינו ארוך ובקצהו קיימת דיזה מיוחדת אשר יוצרת סילון מים דק ובעל עוצמה. הוא מסוגל לחתוך שורשים, גזעי עצים, פלסטיק ניירת וקרטונים. בנוסף, מפורר גושי אדמה. כך בהדרגה הוא מרסק את הסתימה וכל תוכנה מוזרם הלאה. עתה ממשיכים לשטוף את הצנרת בלחץ מתוך מטרה לנקותו היטב. המים מסוגלים לקלף שכבות לכלוך מקרקעית הצנרת ומדופנותיה ולשחרר את הלכלוך הדבוק. עתה כשהכול נקי ניתן לצלם שוב בצורה מבוקרת ולזהות את הסדקים, השברים ובאופן כללי, לראות את מצבה. כעת ניתן להחליט אם כדאי לתקן תיקונים מקומיים או לבצע שיקום כללי.  חברת "ביובית מסביב לשעון" יכולה לספק את שני השירותי גם יחד ותעשה זאת במועד שייקבע עם הלקוח. שיקום המערכת מחייב הכנת תכנית מסודרת, רכישת האביזרים ובכלל זה  הבריכות והצנרת, חיבורם ועוד. העבודות מחייבות חפירות והוצאת האדמה על ידי כלים הנדסיים ואחר כך החזרת האדמה והידוקה. העבודה תיעשה לשביעות רצון הלקוח.

לקוחות ממליצים

דוד מנתניה

הגיעו אחרי חצי שעה בלבד השירות היה מעולה והמחיר היה בהחלט לא יקר. מומלץ מאוד.

דוד

נתניה

שמרו איתנו על קשר