שיפוץ והחלפת בריכות ביוב

חברת "ביובית מסביב לשעון" מספקת שירותים מקיפים למערכות הביוב והאינסטלציה בבתים פרטיים, במבנים מסחריים, תעשייתיים וציבוריים, ובעצם, בכל מקום בהם הם נדרשים. בין העבודות המורכבות שהיא מבצעת ניתן לציין שיפוץ בריכות ביוב, החלפת בריכות ביוב ושירותי ביובית. הצורך בשירות מקצועי זה נוצר בעת שהן נפגעות באורח קשה או קורסות. כל בעיה כזאת פוגעת קשות בהזרמת המים המשומשים ומי האסלות אליהן. על מנת להבין את חומרת הבעיות צריך להכיר את מערכת הביוב שבחצר המבנה. כל מערכת מורכבת מבריכות המחוברות אלו לאלו באמצעות צנרת סגורה המותקנת בעומק האדמה. היא מתחברת בסופה אל מערכת הביוב האזורית. למעשה, מה שרואים הוא רק את מכסי הבריכות. הבריכות עשויות בעיקר מבטון אבל ניתן למצוא גם מפלסטיק קשיח ומסיבי העמיד ללחצים כבדים.

מערכת חדשה מתפקדת היטב. עם זאת, לאורך הזמן עלולים להתפתח בה סדקים, להיווצר שברים מבלאי וכדומה. כל תקלה זאת היא פתח לצרות, שאכן לרוב, מגיעות. הרציניות ביותר הן סתימות הנגרמות משורשים החודרים דרך הסדקים, מרגבי אדמה ואבנים החודרים דרך סדקים ושברים בבריכה עצמה או מדפנות הצנרת בנוסף, מגופים זרים החודרים דרך האסלות שבבית ועוד. סדקים עלולים להתרחב במשך הזמן ולאפשר חדירת שורשים מסיבית אשר יוצרת פקק גדול. גופים זרים הם תחבושות היגייניות, גלילי ניירות טואלט, מיכלי פלסטיק של סבון אסלה המותקנים על דפנות האסלות ועוד. הם מושלכים, או נשמטים פנימה ומתווספים ליצירת סתימה מורכבת שניתן לפתוח אותה רק עם ביובית. סתימות חוזרות ונשנות משבשות קשות את החיים. בעת שהן קורות חייבים להשבית את מערכת האינסטלציה. הן גורמות לפריצת מים החוצה דרך מכסי הביוב או האסלות, נוצרות שלוליות מצחינות המכילות חיידקים המסוכנים לבריאות.

שירותי ביובית מקצועיים מענה 24 שעות ביממה

תהליך שיפוץ והחלפת בריכות ביוב

שיפוץ בריכות ביוב או החלפתן ניתן לעשות רק כאשר המערכת ריקה מנוזלים. החלפת בריכות ביוב נחשבת למורכבת מאוד, מחייבת חפירות והוצאת כל האדמה מסביב כל המערכת. עתה מחליטים איזה תיקון עושים. תיקון מקומי אמור להיעשות בבריכות בטון שנפגעו חלקית וכאן מתקנים את המקומות הבעייתיים באמצעות  מלט וחומרי בנייה מקובלים נוספים.  תיקונים אלו מכונים תיקוני טלאי. לאחר סיומם מורחים או שופכים חומרים קוטלי עשבים לעיכוב חדירת שורשים עתידית. במידה ורוצים החלפה יש לסלק את הבריכה הקיימת ולהכניס חדשה במקומה. לאחר שמקבעים אותה היטב מחברים אליה היטב את הצנרת למניעת דליפת וזליגת נוזלים ממנה לסביבה. ניתן, לחילופין, להניח בריכות פלסטיק ומומחי  חברת "ביובית מסביב לשעון" יכולים לייעץ בנושא לכל לקוח מתלבט. לאחר השיקום תפעל המערכת לא דופי לאורך שנים רבות.

על מנת שהמערכת תתפקד היטב יש צורך לשמור עליה ולתחזקה כראוי. מומלץ להזמין שירות כל אימת שקיים חשד  לתחילתה של סתימה. ניתן לראות זאת, למשל, כבר כאשר המים מהאסלה אינם נעלמים במיידית אלא עולים מעט על גדותיהם. זה סימן ברור ומומלץ להזעיק מומחים לנושא. תחזוקת מנע כוללת גם הימנעות משתילת עצים ושיחים גדולים בקרבה לבריכות ולצנרת ופתיחת מכסי הביוב מעת לעת כדי לבדוק את מצבם. כמו כן, הזרמת חומרים קוטלי עשבים מבוקרת מעת לעת. פעולות אלו, ואחרות נוספות, תורמות לשמירה על המערכת. יחד עם זאת, עלולות להיווצר סתימות מורכבות שלא ניתן לשחררן ללא ביובית  שהיא כלי רכב כבד שיש עליו מיכל גדול לאגירת נוזלים ושתי מערכות נוספות. אחת לשאיבת נוזלים והשנייה להזרמת מים בלחץ. פתיחת סתימה נעשית עם סילון דק המיוצר בעל ידי דיזה המחוברת לקצה הצינור. הוא מרסק אותה ומשחרר את המערכת לזרימה קלה.

לקוחות ממליצים

דוד מנתניה

הגיעו אחרי חצי שעה בלבד השירות היה מעולה והמחיר היה בהחלט לא יקר. מומלץ מאוד.

דוד

נתניה

שמרו איתנו על קשר