ביובית ברמת גן | ביובית מסביב לשעון

חברת "ביובית מסביב לשעון" מספקת שירותי ביובית ברמת גן ללקוחות פרטיים, לעסקים, למוסדות ציבור, מפעלים ולקוחות אחרים המבקשים אותם. השירותים הינם מגוונים וחלקם אף דחופים. מבין הנפוצים והדחופים ניתן למנות איתור ופתיחת סתימות במערכת הביוב. הו נוצרות בתוך הצנרת החבויה מתחת לקרקע. מערכת הביוב מורכבת מבריכות המחוברות ביניהן בצנרת במערכת סגורה. הן עשויות לרוב, מבטון אבל ניתן למצוא גם מפלסטיק קשיח ומסיבי העמיד ללחצים גבוהים. מרבת הסתימות נגרמות משורשי עצים ושיחים גבוהים המוצאים סדק בצנרת וחודרים דרכו. הם מרחיבים אותו ואז חודרים שורשים נוספים עד ליצירת פקעת שאיננה עבירה למים. במקרים רבים, מתווספים גם גופים זרים החודרים דרך האסלות. מדובר על גלילי ניירות טואלט, תחבושות הגייניות, מיכלי פלסטיק של סבון אסלה המותקנים על דפנות האסלות ועוד. כל אלו הם עם נפח גדול ונתקעים בשורשים ובצנרת.

כאשר קורה מפגע כזה אין אפשרות להשתמש במערכת האינסטלציה בבית, או לפחות בחלקה. המים המזוהמים פורצים החוצה דרך מכסי הביוב או דרך האסלות ויוצרים שלוליות מצחינות מסביב. הן מכילות חיידקים המסוכנים לבריאות. צוות עם ביובית המגיע לאתר חייב ראשית לשאוב את הנוזלים מהמערכת לתוך המיכל המותקן עליה ומרוקנים אותם במקום מורשה. בשלב הבא, מנסים לאתר את מיקום הסתימה, וניתן לעשות זאת בשתי דרכים. האחת היא על ידי החדרת מוטות מיוחדים המוברגים אלו לאלו. בקצה  הראשון שביניהם יש קפיץ הנתקל בסתימה. ניתן לסובבו ואז נכרכת קבוצת שורשים עליו. משיכה חזקה משחררת אותה וכן הלאה. השיטה אינה יעילה  בסתימות מורכבות, ולכן, הצורך בביובית. ניתן לאתר סתימה גם על ידי החדרת מצלמת סיב אופטי פנימה השולחת תמונות של כל הקו אל צג המצוי בידי המפעיל. כך ניתן לראות את מצב הסתימה ולתכנן שחרורה.

שירותי ביובית מקצועיים מענה 24 שעות ביממה

שירותי ביובית ברמת גן 24 שעות

על כל ביובית יש גם מערכת להזרקת מים בלחץ. הקצה הצינור יש דיזה מיוחדת המסוגלת לייצר סילון מים דק. הוא חותך שורשים וגזעים, פלסטיק, ניירת וקרטונים ועוד. כך הוא מפורר את הסתימה וכל תוכנה מוזרם קדימה. עתה ממשכים להזרים מים בלחץ, והפעם, כדי לקלף שכבות לכלוך דבוקות על הדפנות. בנוסף, ניתן לשפוך חומרים קוטלי עשבים לניקוי טוטאלי. חומרים אלו ידועים גם כמעכבי התפתחות שורשים מחודשת. בשלב זה, כשכל המערכת נקייה, אפשר לערוך סדרת צילום חדשה כדי לאתר את הסדקים, השברים ולראות את מצבה  הכללי. כך, יהיה ניתן לתכנן תיקון מקומי וחלקי או להחליט על שיקום כללי מהיסוד. חברת "ביובית מסביב לשעון" מבצעת שירותים אלו, כמו גם, את מכלול השירותים בתחומי האינסטלציה והביוב.

ניתן למצוא ביוביות הנבדלות אלו מאלו בגודלן, בטכנולוגיה שלהן ובעיקר, בתפוקת העבודה שהן מסוגלות לבצע. יש גדולות על משאיות כבדות המיועדות לפעילות במפעלים, באזורים תעשייתיים ועירוניים ועוד. הן יכולות פתוח סתימות מורכבות בזמן קצר, יחסית. יש נמוכות אשר יכולות לנוע בחניונים מקורים ובמבנים נמוכים ולבצע שם את המשימות השונות. שירותים דחופים אחרים שלהן הם שאיבת מי הצפות בימי גשם מרובים. השאיבה הכרחית מחנונים נמוכים, מקלטים ומרתפים תת קרקעיים ועוד. במקרים מסוימים היא אף מצילת חיים. עבודות מוזמנות אחרות הן שאיבת בורות ספיגה, בורות שומניים במפעלים כימיים ואחרים, שאיבת מי בריכות ועוד. ביובית ברמת גן מספקת שירותים לאורך כל ימות השנה ולאורך כל שעות היממה. הסיבה היא בעיקר, בגלל העבודות הדחופות שיש לבצע והרצון לספק שירות כאשר הלקוחות מצויים במצבים בעייתיים. מומלץ לחפש ולהזמין שירותי חברה בעלת מוניטין, וכדאי לשמור את מספר הטלפון שלה בהישג יד.

לקוחות ממליצים

דוד מנתניה

הגיעו אחרי חצי שעה בלבד השירות היה מעולה והמחיר היה בהחלט לא יקר. מומלץ מאוד.

דוד

נתניה

שמרו איתנו על קשר