ביובית ברמת השרון | ביובית מסביב לשעון

חברת "ביובית מסביב לשעון" מספקת שירותי ביובית ברמת השרון ובאזורים הסמוכים אליה. שירותים אלו ניתנים ללקוחות פרטיים, לעסקים, למוסדות ציבור, למפעלים ועוד. בין השירותים ניתן למצוא דחופים אשר חייבים להיות מטופלים במיידית. אחד מהם הוא איתור ופתיחת סתימות במערכות הביוב. כל מערכת ביוב בחצר מורכבת מבריכות גבוהות המחוברות ביניהן עם צנרת סגורה. היא מתחברת למערכת הביוב הראשית האזורית, והטיפול בה הוא באחריות בעל השטח. סתימות נוצרות משורשים אשר מצליחים לחדור דרך סדקים ומגופים זרים אחרים המגיעים מהאסלות. לרוב, מדובר בשורשי עצים ושיחים גבוהים אשר מתרבים בנקודה מסוימת. כאשר מצטרפים אליהם תחבושות היגייניות, מיכלי פלסטיק של סבון אסלה, גלילי ניירות טואלט וגופים אחרים המושלכים בטעות או נשמטים פנימה, הרי שהסתימה הופכת למורכבת. מי השופכין אינם מצליחים לנוע קדימה ופורצים החוצה דרך מכסי בריכות הביוב או דרך האסלות.

מצב כזה אינו נסבל בגלל שנוצרות שלוליות מסביב. הן מצחינות ומלאות בחיידקים העלולים לפגוע בבריאות הדיירים. אי אפשר להשתמש במערכת הנ"ל עד לפיתרון הבעיה. צוות עובדים מהחברה מגיע לאתר ומיד מתחיל בשאיבת הנוזלים שבתוך המערכת לתוך המיכל המצוי ברכב. לאחר מכן, הוא מנסה לאתר את מיקום הסתימה ועושה זאת באחת מהדרכים הבאות. ניתן להשחיל מוט ארוך המורכב ממספר מוטות המחוברים בניהם. בקצה המוט הראשון יש קפיץ אשר נתקל בסתימה. ניתן לסובב אותו וללפות עליו קבוצת שורשים. על ידי משיכה חזקה ניתן לתלוש אותם. יחד עם זאת, יש קושי רב וכמעט בלתי אפשרי לפתוח סתימה מורכבת בשיטה זאת, ולכן, מעדיפים שימוש בביובית. דרך זיהוי אחרת היא על ידי הכנסת מצלמת סיב אופטי אשר מצלמת הכול ושולחת תמונות אל צג המצוי בידי המפעיל. כך, ניתן להתרשם ולתכנן את העבודה.

שירותי ביובית מקצועיים מענה 24 שעות ביממה

ביובית ברמת השרון 24 שעות

מדובר, למעשה, בכלי רכב כבד. לעיתים, משאית כבדה, לעיתים קלה או טנדר גדול. על כל אחד יש מיכל ובנוסף, מערכת לשאיבת נוזלים ומערכת להזרקת מים בלחץ. שלב פתיחת הסתימה מתחיל כאשר מפעילים את המערכת להזרמת מים. בקצה  הצינור יש דיזה מיוחדת אשר מסוגלת לייצור סילון מים דק. הוא מסוגל לחתוך שורשים, גזעי עצים, פלסטיק, ניירת וקרטון וכך לרסק ולפורר הכול. תכולת הסתימה מוזרמת הלאה. בשלב הבא ממשיכים לשטוף את הקרקעית ואת דפנות הצנרת והזרם מסוגל לקלף שכבות לכלוך קיימות. ניתן לשפוך גם חומרים קוטלי עשבים כדי להגיע לניקוי מושלם יותר. כאן, מסתיימת עבודתה ועתה ניתן לצלם היטב את כל הצנרת לצורך קבלת תמונת מצב על מצבה, על הסדקים והשברים בה וכדומה. כך, ניתן לתכנן תיקונים אפשריים או שיפוץ יסודי.

חברת "ביובית מסביב לשעון" מספקת עבודות משולבות אלו כמו גם את כל השירותים הנדרשים בתחום הביוב והאינסטלציה. ניתן למצוא ביוביות מגוונות השונות אלו מאלו במפרט, בגודל, בטכנולוגיה הקיימת ועוד. יש גדולות המתאימות לעבודה בשטחים אורבאניים ותעשייתיים והמסוגלות לפתוח סתימות מורכבות בפרקי זמן קצרים. יש קטנות ונמוכות המסוגלות לנוע בחניונים מקורים ובמבנים נמוכים ולבצע שם משימות מיוחדות, וכן הלאה. כל אחת תישלח לאתר על פי מהות התקלה. ביובית ברמת השרון מספקת שירותים נוספים ביניהם: שאיבת בורות ספיגה, בורות שומניים במפעלים כימיים ועוד. שירותים דחופים אחרים שלה הם שאיבת מי הצפות מחניונים, ממרתפים ומחדרים תת קרקעיים אחרים. אילו הם שירותים הנדרשים ביותר בעונות גשומות מאוד עם ריבוי משקעים. החברה פועלת ברציפות לאורך כל השנה ובכל שעות היממה כדי לספק שירות לכל לקוח נזקק. מומלץ לבקש את שירותיה כל אימת שנדרש.

לקוחות ממליצים

דוד מנתניה

הגיעו אחרי חצי שעה בלבד השירות היה מעולה והמחיר היה בהחלט לא יקר. מומלץ מאוד.

דוד

נתניה

שמרו איתנו על קשר