ביובית בראשון לציון | ביובית מסביב לשעון

חברת "ביובית מסביב לשעון" מספקת שירותי ביובית בראשון לציון, באזורים הסמוכים אליה ובכל גוש דן. חלק גדול מהשירותים הינם דחופים ומחייבים פתרון מהיר. אחד מביניהם הוא איתור סתימות במערכת הביוב ופתיחתן. מערכת הביוב שבחצר מורכבת ממספר בריכות המחוברות ביניהן בצנרת סגורה  הנמתחת בקו ישר. כמות הבריכות תלויה בגודל השטח. קו הביוב המתחבר לאזורי והאחריות לתחזוקתו חלה על בעל הנכס. סתימות נוצרות בעיקר משורשים החודרים לצנרת דרך סדקים קיימים ומתפתחים עד ליצירת גוש צפוף. לעיתים, עיקר הסתימות נוצר מגופים זרים גדולים החודרים דרך האסלות או מושלכים פנימה. מדובר על תחבושות היגייניות, גלילי נייר טואלט, מיכלי פלסטיק המונחים על האסלות לצורך טיהור ומתן ריח ועוד. כאשר המים אינם מצליחים לנוע הם מתאספים בבריכות, ולבסוף, פורצים החוצה דרך המכסים שלהן או דרך האסלות שבבית.

במצבים כאלו אין אפשרות להשתמש במערכת. בנוסף, נוצרות שלוליות עם ריחות רעים ועם חיידקים המסוכנים לבריאות. כל אלו מחייבים פתרון מהיר. צוות עם ביובית המגיע למקום מתחיל לפעול, וראשית, שואב את תכולת הבריכות אל מיכל המצוי על הרכב. עתה עולה הצורך לזהות את מיקום הסתימה וניתן לעשות זאת בשתי דרכים. הראשונה, על ידי החדרת מוט ארוך המחובר ממספר מוטות מוברגים. בקצה  הקדמי שביניהם מוברג קפיץ אשר מסוגל ללפות את השורשים על ידי סיבובו. משיכה חזקה וקבוצת שורשים נתלשת. קשה לשחרר סתימות מורכבות בשיטה זאת, ולכן, מעדיפים את הביובית. שיטה אחרת לזיהוי  הסתימה היא על ידי החדרת מצלמת סיב אופטי וצילום כל הקו. התמונות נשלחות את המפעיל, וכך ניתן לתכנן היטב את העבודה. אלו הן עבודות ההכנה לפתיחת הסתימה שמגיעה בשלב הבא.

שירותי ביובית מקצועיים מענה 24 שעות ביממה

שירותי ביובית בראשון לציון 24 שעות

על מנת להבין את דרך פעולתה יש צורך להכיר אותה. מדובר על משאית קלה או כבדה או טנדר מסיבי עליו יש מיכל ושתי מערכות. האחת לשאיבת מים והשנייה להזרמת מים בלחץ. השלב המרכזי מתחיל בהכנסת צינור המים. בקצהו מותקנת דיזה מיוחדת המסוגלת לייצר סילון מים דק היכול לחתוך שורשים, גזעי עצים, פלסטיק, ניירת וקרטון ועוד. כך מצליחה עוצמת הזרם לרסק את הסתימה ולפורר את תכולתה הנשטפת קדימה. לאחר השלב הנ"ל שוטפים היטב את קירות וקרקעית הצנרת כדי לקלף שכבות לכלוך דבוקות. ניתן לשפוך גם חומרים קוטלי עשבים לניקוי מושלם. הם מעכבים התפתחות מחודשת של שורשים. כאן מסתיימת עבודתה וניתן לנצל את הצנרת הנקייה לצילום מקיף שלה. כך, יהיה ניתן לגלות את הסדקים והשברים הקיימים ולתכנן תיקונם או שיפוץ כללי. למערכת חברת "ביובית מסביב לשעון" מספקת גם שירותים משולבים אלו, כמו גם אחרים נוספים.

מבחינים בביוביות מסוגים שונים השונות אלו מאלו בגודל, במפרט הקיים בהם, בטכנולוגיה שלהן ובתפוקת העבודה שהן מסוגלות לספק. יש גדולות מאוד המתאימות לסביבה תעשייתית ועירונית היכולות לפתוח סתימות מורכבות בזמן קצר יחסית. יש נמוכות וקטנות המסוגלות לנוע בתוך חניונים מקורים ובמבנים נמוכים אחרים כדי לבצע שם את המשימות המתאימות ביעילות. נותן השירות יספק לכל סיטואציה את זאת המתאימה ביותר. ביובית בראשון לציון מבצעת שורה נוספת של עבודות ובין היתר, שאיבת בורות ספיגה, בורות שומניים ממפעלים כימיים ואחרים, שאיבת מי בריכות ועוד. שירותים אחרים הנחשבים, אף הן לדחופים הם שאיבת מי הצפות ממרתפים, מחניונים וממבנים נמוכים אחרים. הם נדרשים בעיקר בימים גשומים בהם כמות הגשם היורדת היא רבה. מומלץ לקבל שירותים אלו מחברה בעלת מוניטין המספקת אותם במקצועיות ובמסירות. כדאי לשמור את מספר הטלפון שלה בהישג יד.

לקוחות ממליצים

דוד מנתניה

הגיעו אחרי חצי שעה בלבד השירות היה מעולה והמחיר היה בהחלט לא יקר. מומלץ מאוד.

דוד

נתניה

שמרו איתנו על קשר