ביובית בכפר סבא | ביובית מסביב לשעון

חברת "ביובית מסביב לשעון" מספקת שירותי ביובית בכפר סבא ללקוחות פרטיים, ציבוריים, עסקיים ואחרים. שירותים אלו נדרשים בנסיבות שונות וחלקם הינם דחופים. בין הדחופים ביותר ניתן למצוא איתור ופתיחת סתימות מורכבות שלא ניתן לטפל בהן בשיטות אחרות. מערכת הביוב בכל חצר מורכבת מסדרה של בריכות המחוברות אלו לאלו בקו ישר באמצעות צנרת סגורה. הבעיות מתחילות כאשר שורשים חודרים לתוך הצנרת  דרך סדקים הנוצרים באחד המקומות. לאורך זמן הם מתרבים ומתעבים בנקודה מסוימת. אליהם עלולים להצטרף גופים זרים החודרים למערכת דרך האסלות. מדובר על תחבושות היגייניות, גלילי ניירות טואלט, מיכלי פלסטיק של סבון אסלה אותם מניחים על האסלה לטיהור ולמתן ריח ועוד. חלקם מושלכים בטעות או נשמט פנימה. כאשר הסתימה עבה היא מונעת ממי השופכין להתקדם והמים פורצים החוצה דרך מכסי הביוב או האסלות.

פתיחת הסתימה חייבת להיות מהירה מאחר ובמקרים האלו כל המערכת בבית מושבתת. בנוסף, נוצר ריח רע מהשלוליות והן מהוות מפגע בריאותי. צוות מטעם החברה המגיע עם הביובית מתחיל בעבודתו ובשלב הראשון מרוקן את המערכת מהנוזלים ושואב אותם לתוך מיכל המצוי עליה. לאחר מכן, מנסים לאתר את מקום הסתימה. ניתן לעשות זאת על ידי מצלמת סיב אופטי המוחדרת פנימה ומצלמת את קו הביוב. היא שולחת את התמונות אל צג הנמצא בידי המפעיל. כך ניתן לתכנן את העבודה. דרך אחרת מקובלת לזיהוי היא על ידי החדרת מוטות מיוחדים המוברגים אלו לאלו ליצירת מוט ארוך. בקצה  המוט הראשון יש קפיץ אשר נתקל בסתימה. על ידי סיבובו ניתן ללפות שורשים ומשיכתם גורמת להם להיתלש. בסתימה מורכבת השיטה הנ"ל אינה יעילה ואינה פותרת את הבעיה, ולכן, מכניסים לפעולה את הביובית.

שירותי ביובית מקצועיים מענה 24 שעות ביממה

שירותי ביובית בכפר סבא 24 שעות

ביובית היא למעשה משאית קלה או כבדה עליה מותקן המיכל ושתי מערכות נוספות. האחת הינה לשאיבת נוזלים והשנייה להזרקת מים בלחץ.  לאחר זיהוי הסתימה מכניסים את הצנרת להתזת מים. בקצה הצינור מותקנת דיזה מיוחדת המסוגלת ליצור סילון מים דק. הזרם הנוצר הוא בעל עוצמה רבה ומסוגל לחתוך את השורשים, הפלסטיק, הניירות ועוד. כך, מתפוררת הסתימה ותוכנה מוזרם הלאה למערכת הביוב האזורית. בשלב זה, ממשיכים לנקות את כל הצנרת והמים מצליחים לקלף מהדפנות ומהקרקעית את כל הזוהמה שהצטברה ומותירה את כל הקו נקי. ניתן גם לשפוך חומרים קוטלי עשבים לניקוי מושלם יותר. חומרים אלו אף מעכבים התפתחות שורשים עתידית. כאן, למעשה, מסתיימת עבודת הביובית.

עתה ניתן לצלם בצורה מבוקרת יותר את הצנרת כדי לגלות את מיקום הסדקים דרכם חדרו השורשים. על פי תמונת המצב הנגלית יכול בעל הנכס להחליט אם הוא רוצה תיקון מקומי או שיפוץ כללי למערכת. חברת "ביובית מסביב לשעון" מספקת אף שירותים אלו ולמעשה, את כל שירותי האינסטלציה והביוב הקיימים. כדאי לקבל ממנה שירות משולב כזה. ניתן למצוא מגוון רחב של ביוביות השונות אלו מאלו בגודל, במפרט שלהן ובעיקר בתפוקת האנרגיה שהן מסוגלות לספק. טנדר ענק או משאית קלה ונמוכה מסוגלים לנסוע בחניון מקורה או במבנה נמוך אחר כדי לבצע משימות שונות. לחילופין, אחת גדולה מתאימה לשטחים פתוחים, עירוניים ועוד ומסוגלת לפתוח סתימה מורכבת בזמן קצר, יחסית. היא נועדה גם לעבודות נוספות כמו שאיבת מי שיטפונות ממרתפים ומקומות נמוכים אחרים, שאיבת בורות ספיגה, בורות שומניים במפעלים כימיים, שאיבת מי בריכות ועוד. החברה מספקת שירות ביובית בכפר סבא במשך כל ימות השנה ולאורך כל היממה. החברה תספק שירותים דחופים ותגיע גם להזמנות מסודרות.

לקוחות ממליצים

דוד מנתניה

הגיעו אחרי חצי שעה בלבד השירות היה מעולה והמחיר היה בהחלט לא יקר. מומלץ מאוד.

דוד

נתניה

שמרו איתנו על קשר