ביובית בהוד השרון | ביובית מסביב לשעון

חברת "ביובית מסביב לשעון" מספקת שירות ביובית בהוד השרון ללקוחות רבים שחלקם ותיקים, ואחרים, שהינם חדשים. שירותים אלו נדרשים רבות במקרים דחופים אבל חלקם גם ניתן על פי הזמנות מסודרות. אחד הדחופים הנפוצים הינו פתיחת סתימות במערכות ביוב. מערכות הביוב שבחצר בנויות מבטון או מפלסטיק קשוח. הבריכות מחוברות ביניהן במערכת צינורות ארוכה בקו ישר. בחצר גדולה ניתן למצוא מספר בריכות. היא מתחברת למערכת הביוב האזורית. התחזוקה והטיפול בה היא באחריות בעל הנכס. סתימות נוצרות, בעיקר, עקב חדירת שורשים מעצים או שיחים דרך סדקים קיימים. די בסדק קטן אחר דרכו עובר שורש. הוא מתרחב בהדרגה עד שמצטברים שורשים רבים מאוד. כאשר מתווספים אליהם גופים זרים דוגמת: גלילי נייר טואלט, מיכלי פלסטיק של סבוני אסלה המונחים על קצותיה, תחבושות היגייניות ועוד, אזי הסתימה הופכת למורכבת.

המים לא מצליחים לזרום הלאה ופורצים החוצה את מעבר למכסי הבריכות או לאסלות שבבית. אלו הן מים מצחינים המכילים חיידקים מסוכנים לבריאות. הריחות רעים ולא ניתן להשתמש במערכת עד לפתיחת הסתימה. משום כך, שירותי פתיחת סתימות חייב להיות מהיר. צוות מטעם החברה שואב את המים, מנסה לאתר את הסתימה ועושה זאת באחת משתי הדרכים הבאות. הראשונה על ידי החדרת מוטות ביוב מיוחדים אשר בקצה הראשון בהם מוברג קפיץ. הוא נתקל בסתימה ואז מנסים לסובבו על מנת שילפות שורשים. משיכה חזקה וחלקם נעקר. כאשר הסתימות מורכבות שיטת העבודה הנ"ל איננה יעילה ואז יש צורך בהפעלת הביובית. ניתן לאתר סתימה גם באמצעות מצלמת סיב אופטי המוחדרת פנימה ומצלמת את מקום הפקק שנוצר. באמצעות הצילומים המגיעים לצג המונח בידי המפעיל נוצרת תמונת מצב.

שירותי ביובית מקצועיים מענה 24 שעות ביממה

שירותי ביובית בהוד השרון 24 שעות

ביובית היא, למעשה, משאית קלה/כבדה או טנדר גדול. על כל אחת יש מיכל לאגירת נוזלים ושתי מערכות. אחת לשאיבת נוזלים והשנייה להזרמת מים בלחץ. לאחר שהמערכת מתרוקנת מהנוזלים מכניסים את צנרת המים. בקצה  הצינור יש דיזה מיוחדת המסוגלת ליצור סילון מים חזק ודק המסוגל לחתוך  שורשים, פלסטיק וגופים זרים אחרים. כך, מתרסקת ומתפוררות הסתימה וכל החומר שלה נשטף קדימה. לאחר פתיחתה ממשיכים במומנטום ומנקים אותה באופן יסודי אגב קילוף שכבות לכלוך מהדפנות. במקרים רבים, שופכים חומרים קוטלי עשבים לניקוי טוטאלי וכדי לעכב היווצרות שורשים מחודשת. כאן מסתיימת עבודתה של הביובית ועתה יכול הצוות להתפנות לפעילות נוספת כמו צילום כל קו הביוב לצורך איתור סדקים ושברים ועוד. תמונת המצב של המערכת הנקייה יכולה לסייע ללקוח לבדוק אפשרות לתיקון סדקים ו/או שברים מקומיים, או להחליט על שיקום כל קו הביוב.

חברת  "ביובית מסביב לשעון" מספקת שירותים אחרים שחלקם דחופים. למשל, שאיבת מי הצפות מחניונים, ממרתפים וממקומות נמוכים אחרים. אחרים נדרשים מוזמנים על פי לוח זמנים הם: שאיבת בורות ספיגה, בורות שומניים במפעלי כימיה ותרופות ועוד. ניתן למצוא סוגי ביוביות הנבדלים אלו מאלו בגודל, במפרט, בתפוקת העבודה ובאלמנטים אחרים. יש גדולות המסוגלות לפתוח סתימות מורכבות במהירות בשטחים פתוחים או עירוניים. יש נמוכות המסוגלות לנסוע בחניונים ובמבנים נמוכים. אלו יכולות להגיע לבריכות הממוקמות במקומות צרים ולבצע שם את המשימות. החברה מספקת גם את כל שירותי האינסטלציה הקיימים ויש באפשרותה לספק שירותים משולבים של פתיחת סתימות, צילום הקו ושיקומו. הכול תחת קורת גג אחת ובמקצועיות רבה. החברה מספקת שירותיה לאורך כל ימות השנה כולל בשעות לילה. בבעלותה אתר מסודר בו ניתן לקבל מידע ראשוני ו/או מקיף. כמובן, שניתן לקבל ייעוץ ומידע משלים מאחד המומחים שלה.

לקוחות ממליצים

דוד מנתניה

הגיעו אחרי חצי שעה בלבד השירות היה מעולה והמחיר היה בהחלט לא יקר. מומלץ מאוד.

דוד

נתניה

שמרו איתנו על קשר