ביובית בפתח תקווה | ביובית מסביב לשעון

חברת "ביובית מסביב לשעון" מספקת שירותי ביובית בפתח תקווה ללקוחות פרטיים, עסקיים ואחרים המגיעים מהמגזר הציבורי, התעשייתי והמוסדי ועוד. ניתן למצוא מגוון שירותים וביניהם דחופים. איתור סתימות ופתיחתן בתוך מערכת ביוב נחשבת לעבודה דחופה, ומשום כך, הנהלת החברה תיתן לה קדימות רבה. מערכת הביוב שבחצר מורכבת מבריכות ביוב המחוברות אלו לאלו באמצעות צנרת סגורה הנמתחת בקו ישר. היא יכולה להיות עשויה בטון או פלסטיק מסיבי. הסתימות נוצרות בעיקר, כאשר שורשים חודרים דרך סדקים ו/או מגופים זרים המגיעים מהאסלות. שורשי עצים מרחיבים את הסדקים ומתרבים בהדרגה עד ליצירת גוף מסיבי. הגופים זרים המתווספים יוצרים מארג צפוף שאינו מאפשר למים לזרום קדימה. מי השופכים והמוצקים פורצים, איפה, דרך מכסי הבריכות ו/או דרך האסלות ויוצרים שלוליות מצחינות בסביבתן. המים מזוהמים בחיידקים המסוכנים לבריאות הדיירים. בנוסף, לא ניתן להשתמש במערכת עד לפתרון הבעיה.

על כל ביובית יש מיכל ושתי מערכות נוספות. אחת לשאיבת נוזלים ואחרת להזרקת מים בלחץ. ביובית יכולה להיות משאית קלה או כבדה. צוות עובדים מגיע עימה ומשימתו הראשונה היא לשאוב את כל תכולת הצנרת אל מיכל המצוי על הרכב. לאחר מכן, יש צורך לאתר את הסתימה. עושים זאת באחת משתי הדרכים הבאות. ניתן להכניס מצלמת סיב אופטי המצלמת את כל הקו. התמונות של הסתימה מועברות אל צג המצוי בידי המפעיל וניתן לבחון אותה היטב. דרך שנייה היא על ידי החדרת מוטות מיוחדים המחוברים אלו לאלו עד ליצירת מוט ארוך. בקצה הראשון שבהם מוברג קפיץ וכאשר הוא מגיע לסתימה ניתן לסובב אותו. כך, נלפתת קבוצת שורשים ועל ידי משיכה חזקה חלקם נתלשים. סתימות מורכבות קשה לפתוח בשיטה מתישה זאת, ואז אין ברירה ומכניסים את הביובית לפעולה.

שירותי ביובית מקצועיים מענה 24 שעות ביממה

שירותי ביובית בפתח תקווה 24 שעות

פתיחת הסתימה נעשית על ידי זרם המים החזק שיוצרת המערכת הקיימת. בקצה הצינור קיימת דיזה מיוחדת אשר מסוגלת לייצור סילון מים דק. הוא בעל עוצמה ומסוגל לחתוך שורשים, גזעי עצים, ניירת, פלסטיק, קרטונים ועוד. הסתימה מתפוררת וכל תכולתה נשטפת קדימה אל מערכת הביוב האזורית. בשלב הבא, ממשיכים לשטוף בלחץ את דפנות וקרקעית הצינורות כדי לקלף מהן לכלוך דבוק. לאחר סיום השטיפה נותרת המערכת נקייה. קבלנים רבים שופכים, בנוסף, קוטלי עשבים לניקוי מושלם יותר. חומרים אלו גם מצליחים לעכב התפתחות שורשים עתידית. כאן למעשה מסתיימת עבודת הביובית ועתה מתפנה הצוות לצלם את כל המערכת באופן יסודי. כך, ניתן לנסות לאתר את הסדקים והשברים הקיימים ולתכנן תיקונים מקומיים או שיפוץ כללי. ניתן לקבל מחברת "ביובית מסביב לשעון" שירותים משולבים אלו.

ניתן למצוא ביוביות מסוגים שונים. הן נבדלות ביניהן בגודל הרכב, בתכולת המיכל, בטכנולוגיה הקיימת, ובאופן כללי, בתפוקת העבודה שהן מסוגלות לספק. ניתן למצוא נמוכות המסוגלות לנסוע בתוך מבנים נמוכים וחניונים מקורים ושם לבצע משימות ביעילות. יש גדולות המתאימות לאזורי תעשייה, לאזורים עירוניים ולמקומות פתוחים. אלו מסוגלות לפתוח סתימות מורכבות במהירות רבה, יחסית. ביובית בפתח תקווה מבצעת מטלות נוספות שחלקן הינן דחופות. כך, שאיבת מי הצפות מחניונים, מרתפים וממבנים תת קרקעיים אחרים בחורף. משימות אחרות שלה הן שאיבות בורות שומניים במפעלים, בורות ספיגה, בריכות מים ועוד. החברה מספקת כל עבודה בהתאם לצורך, זמינה לאורך כל ימות השנה ולאורך כל שעות היממה. להזמנות שירות מסודרות היא תגיע לאחר תיאום לוחות זמנים. השירות הינו מקצועי ואישי וניתן ללקוחות ותיקים, ולאחרים חדשים. מומלץ לקבל ממומחיה מידע ופרטים, ולהזמין שירות ככל הנדרש.

לקוחות ממליצים

דוד מנתניה

הגיעו אחרי חצי שעה בלבד השירות היה מעולה והמחיר היה בהחלט לא יקר. מומלץ מאוד.

דוד

נתניה

שמרו איתנו על קשר